För dig Wiki

Jag har vart väldigt off när det gäller den här bloggen. Förlååt alla mina stammisar (...fast jag har inga.. hehe). Wiklund har läst min blogg!
Det är rätt jobbigt på sätt och vis för man måste ju skriva roligt, eller intressant i alla fall för annars är det ju ingen som läser. Men eftersom det är lite snålt med invånare på denna sida kan jag skriva va fan jag vill! :) mohaha nu passar jag på med alla hemligheter om alla människor! Nej ja skämta.

Nu till en helt annan sak, jag har kommit på att vi tjejer har en dendens att tillslut ta killarna för givet, i alla fall jag. Jag är så van att dom alltid ringer så då slutar jag att höra av mig för jag vet att dom gör det i vilket fall som hellst. Men nu ringer du ju inte, Joniiiiiii

Besos y Abrazos (Jag är gryyyyyymt stolt att jag kan säga "puss & kram på SPANSKA!!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

vill tipsa om en min mini goodiebag tävling jag lottar ut på min blogg

http://enlitentax.blogg.se/2008/november/vinn-en-mini-goodiebagen-overraskning-vard-1.html

vore kul om du deltar

ha en bra måndag

2008-11-10 @ 15:32:07
Postat av: Bea

Hej! Svara gärna på frågan i min blogg

Kram

2008-11-10 @ 15:35:13
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: xonx

Bra blogg :)

Besök gärna min fotoblogg.

Följ den gärna med bloggkoll.se



/Xonx

2008-11-10 @ 15:42:44
URL: http://xonx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0