Nu är det heeeeelg!

Hela min familj somnade framföt tv:n i går kväll. haha. Vaknade på golvet. I soffan ligger min inte fullt så underbara hund, på min huvudkudde. upprörande!

Jag gick ut klockan två idag. Tänkte gå på en liten prommenad som min kära pappa peppat mig till. Det visade sig att den "lilla" promenaden var mycket mycket längre. Kom hem halv fem. Jag är så himmelens trött ska jag säga dig!
och hungrig!

Vi har prao i två veckor nu. Det ska bli väldigt väldigt skönt! Jag ska praoa hoss Pelle. Ganska skönt, typ inget att göra där.
Om inte min kamera hade pajjat så skulle jag sätta in lite bilder på saker åt er, kära läsare. Men som sagt, den är död!
Men det ska vi ändra på. Jag lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0