syndar kväll

Jag och Pelle har syndat. Pizza, chips, öl, cola och  hundmat. Frej är  den ända duktiga.
Jag skulle ha läst 65 sidor i Engelska boken idag enligt min kallender, jag har läst 7. I morgon blir det storstädning sen är jag "ledig" i morgon! jippie!

Ja juste! de va lite kul i natt...
P somnade med tv:n på på kvällen och i natt (halv fyra tror jag den var) vaknar jag av västa folkmusik kör.
Alltså, massa tanter som sjunger hurtiga melodier.  Jag var ju nyvaken och vart helt förvirraad. Jag fattade inte vart det kom ifrån. Jag trodde fan de va tanter som stod och sjöng utanför, så jag går ut. Alltså jag var så himmla trött, visste inte vad jag gjorde. Sen gick jag i alla fall och la mig igen och först på morgonen kom jag på att det självklart var tv:n.
Haha herregud så man beter sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0